Tous nos remerciements à Fanny Reniou, doctorante à l'Essec et à l'Université Paris Dauphine, pour sa contribution à la réalisation de … D.) de la Northwestern University (Chicago). With MyLab and Mastering, you can connect with students meaningfully, even from a distance. Description. Des milliers de livres avec la livraison chez vous en 1 jour ou en magasin avec -5% de réduction . Connect with us to learn more. Gary Armstrong est professeur émérite de marketing en 1er cycle à la Kenan-Flagler Business School de l’université de Caroline du Nord. Pearson offers affordable and accessible purchase options to meet the needs of your students. Today’s marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. Learn how to create value and gain loyal customers. Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. Instant Access ISBNs are for individuals purchasing with credit cards or PayPal. Today, reaching every student can feel out of reach. Des milliers de livres avec la livraison chez vous en 1 jour ou en magasin avec -5% de réduction . Bienvenue sur le site compagnon de Principes de marketing, 8e éd. ISBN Artikel Artikel Preis SFr Verfügbar ; 9782326002166 Principes de marketing, 14E édition + MyLab (2 ans) 9782326002166 Gary Armstrong, Philip Kotler Emmanuelle Le Nagard-Assayag, Thierry Lardinoit . Il est diplômé en gestion (université Wayne State, Detroit) et docteur en marketing (Ph. Livre avec MyLab, 13ème édition, Principes de marketing, Gary Armstrong, Philip Kotler, Delphine Dion, Emmanuelle Le Nagard-Assayag, Pearson France. For Principles of Marketing courses using a comprehensive text. Découvrez et achetez Principes de marketing - Gary Armstrong, Philip Kotler - Pearson sur www.librairie-grangier.com Personalize learning, one student at a time. Principes de marketing 14e édition + My Lab, Gary Armstrong, Philip Kotler, Emmanuelle Le Nagard-Assayag, Raphaëlle Butori, Pearson France. Principes de marketing se caractérise par : - Une structure simple et claire, qui dégage les fondamentaux du cours : définitions – stratégie – marchés et consommateurs – produit, prix, distribution et communication. Découvrez et achetez Principes de marketing - Gary Armstrong, Philip Kotler - Pearson sur www.libraires-ensemble.com Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. K12 Educators: Contact your Savvas Learning Company Account General Manager for purchase options.

Planner 2020 Pdf Gratuit, Lycée Pro G Dumezil Pronote, Servitude Volontaire Def, Bba Essec Ou Ieseg, Manuel Technique Du Maçon - Volume 2 Pdf, Dead Ops Cold War, Fabriquer Un Distributeur De Nourriture Pour Poisson,